ENSAM MAMMA SÖKER vs IDOL

Vet ni vad jag såg igår?
Ensam mamma söker.
Och vet ni vad?
Jag tycker att det är de bästa programmet som finns!
Och vet ni en till sak?
Imorgon börjar IDOL!!!
Jag tycker att det är de bästa programmet som finns!
SÅ DET SÅ!


Just nu är jag och Fella väldigt trötta vilket leder till att vi kan skratta åt i princip vad som helst just nu!
KUL VA? HAHAHAHAHA
Lunchen idag åts på MAX! (kolla! jag kom på ett nytt ord!! ÅTS???)
hehe, iallafall så åt vi där..
nej det här funkar inte! Är verkligen skit trött och för flummig för att kunna avsluta inlägget på ett bra sätt!
Vi hörs antagligen senare. Nu ska jag brotta fella på golvet och kittla sönder henne!
HAHA HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0