duktiga? Mmm-M!

Vill ni veta vad jag och Fella gjorde precis?
Vi var ute och sprang.
Nu tänker ni säkert: och?
Men ingen av oss har tränat på hela sommarlovet vilket betyder att det här blev en nystart!
Jag skrev förut att jag skulle börja på en nyttigare fas i mitt liv,
och jag tror faktiskt att jag är redo att börja med det nu!

Innan vi drog ut och sprang så var Ludde här! Jag, mamma, fella och Ludde satt ute i vardagsrummet och skrattade åt dom som deltog i Idol. Fast vissa utav dom var riktigt bra!
Jon är min favorit än sålänge, har ni någon? :)

Nej, nu är Fella klar i duschen så nu är det min tur!
Hörs imorgon
Heiipppa!

Kommentarer
Postat av: Jonathan Lind

Jon är lätt bäst hittils ;) kmr säkert vara me i slutet, btw min favvo än så länge också :P

2009-09-08 @ 23:45:03
Postat av: Zajmo

2009-09-08 @ 23:54:34
Postat av: Sippan

Min favorit har redan åkt ut.. Gillade han med pottfrillan :(

2009-09-08 @ 23:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0