31/8♥

Jahapp! Idag gick skolan skapligt fort, skapligt roliga lektioner var det också!
Började med Svenska där vi fick gå och låna en valfri bok! För min del blev det: Pojken som kallades Det.
Jag har läst den en gång förut vilket betyder att jag kan slöläsa den. mouhahaha!
Andra lektionen var Engelska där man satt bredvid svettlisa (inte fella såklart). Mindre mys!
Sedan var det dags för favoritämnet! Idrott. Idag lärde jag och Fella oss att muschpitta varandra!
ha-ha-ha
Efter muschpittningen så var det lunch och sen samhällskunskap!
SLUT
vi tog bussen ner på stan med Ellen och gick där en stund med henne. När hon stack iväg så gick vi till SMAK där vi också träffade Emma. Satt där en stund och sedan träffade vi på Sippe och Ludde.
Vi strosade runt på stan ett tag och efter ett tag åkte jag och Fella till Tunapark en stund!
Alltid lika kul med dig knäppgök!
-RESET RAGGER SIG!

Nu ska vi snart gå ner till Statoil och köpa mjölk eftersom att jag förlorade mot Dennis i stensaxpåse.
fuck you. hehe
heippa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0