---

Hallå alla glada människor ute i världen.
Igår fick jag besöksrekord. 50627 stycken hade besökt min blogg, några var till och med från utlandet så som danmark, norge, tyskland, polen och kina!
coolt va?

haha nej jag skojade bara, men fan vad kul det hade varit!
Nu sitter jag i skolan med favorittjejerna! FUCK VAD JAG GILLAR FACC!
maten var inte så smarrig idag så jag är typ fortfarande hungrig!
kanske man ska slå till på en bulle i kafeterian?

HAHAHA! Skulle så gärna vilja berätta om en rolig sak som hände mig och Felicia igår...
vi skrattade så vi grät och idag har vi träningsverk i magen!
Men om jag skulle göra det, så skulle jag vara tvungen att döda er efter...
och det vill jag faktiskt inte.
MEN FAN VAD KUL DET VAR
hahahahahaahahahahaha

Nehe korvar, nu ska jag in på fejjaaann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0