vad vore jag, utan dina andetag?

Just nu är klockan 09.43, så egentligen kan man ju undra vad jag gör uppe?
vi har ju lov, så jag borde göra som de flesta ungdomar i eskilstuna gör just nu.
SOVA.
men jag var så snäll som gick upp med Ludde och åt frukost med honom innan han gick till högskolan.
duktig pojke det där och gå i skolan även fast vi har lov...
Snart ska jag ringa morfar och fråga om han har lust att skjutsa ut mig till Fella i Mora.
Där ska vi vara några dagar och fixa hennes rum..
riva, måla m.m
Kan bli sjukt roligt om jag känner Fella och hennes galenskaper rätt :)

Igår mötte jag upp Ludde vid högskolan och därefter gick vi till Spicy och käkade, riktigt gott!
Därefter var tanken att vi skulle gå till Forsvärns och hyra film, men när vi kom dit så såg vi att det hade stängt ner...
typiskt tänkte vi och gick till Ica istället, där köpte vi en tandborste åt mig..
CAISA,JAG HAR GLÖMT MOBILLADDARE OCH ELTANDBORSTE HOS DIG!!!!!!
När vi ko hem så tittade vi på två filmer,
school of rock och papillon
båda var bra...
Sen var det sovdags!

Nu börjar klockan närma sig tio, så nu ska jag ringa mörfar...
höhöhö
puss pårej tomat tomas!
och alla andra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0