urinvägsinfektion, ojdå

Planen för dagen blev lite ändrad. Ludvig kommer hit istället, puss på min pojkvän. Han är fan bland det bästa som finns

Påtal om något annat så tror jag att jag har urinvägsinfektion!
dvs. INTE KUL ALLS
tänk er att vara kissnödiga hela tiden, men när ni väl går på toa kommer det bara några droppar som gör sjukt ont att få ut,som sagt
INTE KUL

Nehe, kanske man ska plugga lite på Företagsekonomin.
Nu har fella åkt så är helt ensam nu
Eller nu när jag ser mig omkring, så kanske det är dags för städning av rummet igen
hehe

Så får det bli!
heippa


Påtal om ingenting så är jag jävligt sugen på att dra till nåt grymt skidställe någon vecka,
glida runt, festa, umgås
Några som är på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0