två musar i en sophink

hallå i stugan!
Idag har vi (jag och Fella) hunnit med massor i hennes stuga! Vi började med att ta bort den fula blommiga boarden vilket tog sin lilla tid, därefter lyfte vi undan alla möbler och ställde dom inne i garderoben, förutom sängen som står kvar mitt i rummet och fotöljen som vi bar ut till tvättstugan! Därefter var det dags att sopa, lägga på sånt där brunt papper och tejpa fast det på golvet. Och till sist så har vi slipat...
Mer än så kan vi inte göra förränn Conny har spacklat! Så imorgon blir det till att måla, jipppi
Något annat vi har gjort idag är att vi har hittat två möss i en sophink, levande!!!

PANIK SÄGER JAG BARA.

Nu sitter vi i soffan, levande döda...
Snart ska vi äta och efter det har jag ingen aning om vad vi ska hitta på här ute i Mora!

heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0