release me

Såg ni på idol?
detta kan ha varit det sötaste jag nånsin har sett!
han friade!
stackars tjejen om hon hade velat säga nej bara...
men vem hade gjort det i tv liksom?
Grattis till dom iallafall!


Idag vaknade jag och Fella runt halv 12, så då var det bara att gå upp och käka harkluttar för att sedan återgå till vårat projekt arbete för den här veckan.
Vi kunde dock inte jobba så mycket idag eftersom att färgen började ta slut, så då passade vi på att åka in till stan istället... Har letat kläder och tänder inför imorgon!
Vi hittade, tänderna satt dock lite konstigt, men de kostade bara 15 kronor så vafan...
Jag och Fella blir alltså vampyrer imorgon kväll, fy farao vad vi ska ha kul!
just det, jag köpte en jacka idag också!
ÄNTLIGEN

Nu sitter vi i mitt rum, och medans vi väntar på att idol ska börja så lockar Fella håret och vi sitter och sjunger för fulla muggar till Agnes, hahahaha!
Hoppas hoppas hoppas att Eddie inte åker ut ikväll!
AMEN

Nehe nu orkar jag inte skriva mer, ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0