nu är det fredagsmys!

Idag har det varit en lång skoldag! hela fem lektioner hann vi med denna fredag... tyskan var lätt det roligaste!
ha-ha
hade någon slags teater och våran grupp gjorde allting helt fel!
Men det är okej, eller ja det tyckte förståss inte våran lärare men ändå!

Nu sitter jag hemma hos Amanda med henne och Fella. Vi ska snart äta tror jag och efter det blir det idol!
Vad som sker senare har jag ingen aning om faktiskt, men kul har vi ju alltid tillsammans så på oss går det ingen nöd!
Måste påpeka att jag tycker om Amandas hus very much!
slagsta is the shit ju

Nehe pluttar, vi hörs senare!
pusspusss


så jäävla trötta och snygga, hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0