när det blåser på månen

Hejsan hoppsan!
Det har varit en grym dag i skolan idag!
Började med att jag och min kära vän Felicia råkade komma lite försent till första lektionen, otur?
Nej inte så farligt.
Sen var det lunch och så var det ju bara att hugga in på korvarna som låg där och såg smaskiga ut,
*ironin bara flödar, hehe* Nej men ärligt talat så var maten ovanligt okej.
När vi hade fått en massa energi från korvarna och makaronisarna så var det bara att ta ut energin på idrotten som bestod av uppvärmning, mack-träning och innebandy! Måste säga att mitt lag var så sjukt bra!
Och vi (FACC) är så sjukt bra som alltid råkar hamna i samma lag, hmmm?
Därefter återstod bara tyskan och samhällskunskapen.
På samhällskunskapen fick vi sitta och diskutera om olika fördomar!
Det är helt sjukt vad vi dömer olika människor, grupper m.m även fast vi inte har någon aning om det är sant eller inte. Ganska sjukt ändå, att man alltid drar alla över en kant...

Nu sitter jag här hemma helt själv i soffan, ska väl plugga på lite musik grejer snart som vi har prov på imorgon!
Inte så kul, men senare kommer iallafall min Ludvig och gör mig sällskap inatt.
Tur att man har saker att se framemot iallafall.
Nu ska jag nöta lite KENT-låtar så man inte står där som ett fån när det väl gäller.
hörs senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0