lyckat.

Jädrar vilken lyckad fredagskväll det blev! Först idoltittande hos Simon med flera busiga pojkar.
Sen stress hem till Amanda för att fixa sig pytte lite innan Calle och Robin hämtade oss och körde ut oss till Mälby.
Där blev det krök, och satan vad roliga människor!
Vi dansade hela natten lång!



hahahaha, nyktert

pose!

haha!

Jag, Amanda och Fella kom hem till Amanda runt fyra, då blev det sängen.
Idag vaknade vi typ halv två och efter en god lunch hos Amanda tog jag bussen hem,
jag duschade, fixade mig och sen sprang jag till bussen och träffade ludde!
Sen blev det bio med Ludde, Lisa och Linus... hahaha alla börjar ju för fan med L...
och så jag, C.
hehe! Vi såg på den nya Beck filmen. Beck är alltid bra, och det var den här också!
Efter filmen skjutsade Linus hem mig och nu väntar jag på att Fella ska dyka upp!
vad vi hittar på är ingen som vet, men imorgon när jag bloggar så får ni säkert reda på det!
Håll ögonen öppna
GUNVALD ÄR SNYGG
JAG TYCKER OM LUDDE
PUNKT SLUT
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0