humörsvängningar. hehe

På nåt sätt är jag inte arg längre. Skönt är väl det!
Imorgon är det fredag, så jädra skönt det ska bli!
Skolan kommer att bestå av fem lektioner
svenska, matte, musik, datakunskap och tyska
rätt så jobbiga lektioner om ni frågar mig!
Men efter det ska jag ner på stan och klippa mig, lär ju bli ganska kort med tanke på att håret är väldigt slitet!
suck.
Efter det kanske jag ska träffa efterlängtade Dag en snabbis, ta en fika eller nåt!
Det var verkligen hundra år sedan vi sågs...
Imorgon kommer och Magnus och Maja hit också! jipppi.
Jag och Ludde ska käka och kolla idol på kvällen, sen far vi hem till Jonit och umgås med människor.
Därefter ska vi hem till Ludde, och där sover jag!
Låter inte det som en bra fredag?
Det tycker jag iallafall att det gör.

Nu ska jag och Fella sätta på en Disney film och kanske somna till den, vad vet jag?
Jag vet iallafall att jag längtar efter min Ludde och att jag verkligen älskar min bästa vän!
Så fruktansvärt glad att jag har er två.
Ni är bäst, helt ärligt!




Kommentarer
Postat av: ludde<3

du som är bäst ;) <33333

2009-10-09 @ 08:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0