en natt i ärla helt enkelt

Igår tog jag och Fella bussen till ärla, Amanda kom senare...
väl där så skulle vi äta pizza...
MEN
Något som vi inte visste var att pizzerian är stängd på måndagar.
Så kvällsmaten bestod av Kyckling, pommes och beasås!
Mumsigt.
Efter krubbet var det dags för några timmar i jacuzzin där vi dels pratade, nästan dränkte Caisa och skrattade.
När alla hade duschat så blev det dags att baka Kladdkaka!
den blev som vanligt helt otroligt mumsig.
vi satte oss i Caisas mysiga säng och pratade, Caisa berättade dels allt och ingenting om Ärla och dess invånare.
sedan somnade vi till Cinderella Story.
Det är som det ska vara, En natt i Ärla helt enkelt.

Nu sitter jag hemma, helt ensam!
Fella gick precis, hon skulle till IKEA.
Snart ska jag gå och träffa Ludde på stan, sen blir det Spicy Hot tror jag.
muuuummms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0