All these things that I´ve done - the Killers

jaha, då var det tisdag idag då.
Vilket betyder att helvetesdagen är imorgon...
tre prov plus booktalk med min engelskalärare!
kan ju inte bli bättre faktiskt.

Annars har det varit en bra dag idag, hade sovmorgon till halv elva imorse och så har jag haft idrott!
Det är så jädra kul tycker jag. På stålfors tyckte jag inte om idrott alls.
(kanske för att vi hade det 3-4 gånger i veckan) Men nu uppskattas det ämnet mycket mer!

Nu sitter jag och Fella o pluggar... Kan det mesta i alla ämnen faktiskt! Måste bara banka in lite mer kunskap om företagsformer och intressenter i min söta lilla hjärna!
Ludde ringde nyss också och sa att han klarade sitt skriftliga prov på körskolan! Vilket betyder att det bara är uppkörningen kvar nu.
Sen har han körkort... Jippppi!
Kul för honom! Och för mig ;) haha

Nej nu är jag hungrig, ska antingen laga nåt eller ta mig en kaviarmacka!
heippa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0