aj aj

Inatt sov jag så fruktansvärt dåligt ska ni veta. Hade ont i magen, illamående, och sjukt ont i ryggen!
Detta ledde till att jag var hemma från skolan idag. Men bara för att jag var det så var jag ändå ganska aktiv!
Jag och Ludde vaknade runt tio, så då satte vi på en film, och efter det en till film.
Under tiden kom och gick fella, hon skulle till tandläkarn.
Efter filmerna lagade vi mat, eller ja.. Ludde lagade väl det mesta och jag gjorde mig iordning! Sen stress åt vi och efter det var det bara att åka med mamma och Fella till vårdcentralen.
Vi skulle undersöka om jag verkligen hade urinvägsinfektion vilket visade sig att jag hade det. Efter det åkte vi till apoteket och tog ut min penicillin, ska äta det en vecka!
Därefter kom vi på att jag hade klipptid! Så det var bara att åka till El Pelo för att klippa bort allt det slitna,
Vilket var en hel del! Har nästan till axlarna nu,
jag tycker synd om mig. Både sjuk och ful.
Det kan ju knappt bli mycket värre, hahaha!

Jag och Fella har också hunnit med att ta en subway macka, mumsigt!
Nu sitter vi här i min säng, Fella läser engelska boken medans jag vrålsjunger till lite blandade låtar!
Skönt som fan har vi det.
Nej fan, nu är jag kissnödig igen, suuuck


Toaletten är den jag tillbringar mest tid med just nu känns det som.
TOA♥PISSI


Kommentarer
Postat av: ludde<3

du ljög din lille korv! <333 el pelo var det juh ! :(:( ;)



och du blev inte ful <333 puss snygging ! :D <3

2009-10-12 @ 23:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0