söndagsångest

Jag har inte haft söndagsångest på så otroligt länge! Men idag känner jag ändå att jag gärna skulle vara ledig några dagar till.
Idag har jag hunnit med att vakna upp bredvid världens bästa pojkvän, jag har kollat reprisen på idol och städat lite. Snart kommer Fella och då ska vi plugga järnet, vi har nämligen företagsekonomi prov imorgon, och jag kan ärligt talat inte ett skit!

Igår var det ju lördag och dagen spenderades med älsklingen! Vi gjorde inte så mycket förutom att vi kollade på film och så var vi ju en sväng hem till honom och åt mat.
Vi bakade kladdkaka till filmerna också!
Mycket mysig helg med dig älskling!
Älskar dig så fruktansvärt mycket, jag fattar nog inte ens själv hur mycket du betyder för mig!

Ha en bra söndag, nu blir det plugg för min del!
heippa


Inatt sover jag och Fella hemma hos mig, vi är helt ensamma.
hur ska det gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0