lager hundrafemtiosju

hejsan!
har haft ett litet uppehåll från bloggen ett tag nu, men det är okej!
jag har ju liksom inte haft så jätte mycket tid att sitta framför datorn.

i fredags köpte vi pizza och sen for hela gänget ut till björsund där det var idoltittande hos Linus och Laban. Riktigt trevligt, och extra trevligt var ju att Eddie fortfarande är kvar.
konstig nog. haha

idag har jag, Fella, Ludde, Sippe och Martin varit på Lager 157. Killarna shoppade loss medans jag bara köpte en grå t-shirt för 40 kronor.
Nu sitter jag hemma hos Ludde igen, snart är det mat och därefter tänkte vi åka hem till mig och mysa...
Jag har nog världens bästa pojkvän. Bara så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0