KRULL PÅ LAXXEN

hej hallå tjabbba. detta är kung korv caisa som talar i  mikrofonen.
idag har jag cissi och amanda varit i ärla hemmma hos MOIIA. vi käääka pankakor och kolla på björrsa  gurresson med ansiktsmarre!  sen drog vi in till storstan och käka på spicy hot, nu sittter vi hos cissi gluttar kluttar på idol med godis i truten. åååååh dubbelhakan är med!!!!!! cissi vill ha sin cola.
vi skullle ha firat felicia men den jäkeln är sjuk :( vi saknar dig och tänker på dig!!!!! du ska få så mycket presenter att du spyr av oss på måndag. hehhhe hhehe hest.
NU FUNDERAR VI PÅ FUCKING UTGÅNG; YEEAH.
föresten så ska jag visa dom världens roligaste video nu hahahahhaha jag kissar på mig av tanken på den.
 hejdå alla cissis beundrare jag hoppas ni kan bli mina med en vacker dag snälla snäll ni får bratwucht?

- hur känner du?
- ja ja jag har just fått min mens, precis nu!
- usch då kliar det?
- NEE, BARA LITE!

xoxo kooorv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0