i badrummet med felicia

Hej allihopa!
Jag och Felicia har lite myspys i mitt badrum.
Hon duschar och rakar benen medans jag sitter på golvet och bloggar och sjunger.
Snart är det dags för byte på det hela men först hade jag tänkt att berätta lite för er om hur min dag har varit!

Dagen började med en rejäl försovning hemma hos min älsklings Ludde. Jag fixade mig på en kvart och sen var det bara för Ludde att skjutsa mig till skolan även fast han hade sovmorgon...
Stackarn :)

Skoldagen har iallafall varit bra, vi hade en halvtimmes sjukt rolig idrott. Jag skrattade mig igenom den, och det jag skrattade åt var nog det gamla vanliga.
F E L L A

Efter skolan åkte vi ner på stan, kollade runt lite och solade. Därefter hämtade Annelie oss och så åkte vi och köpte tapeter till Fellas stuga! (ni vet den som vi jobbade med på lovet)
Jag tror faktiskt att Annelie och Conny skulle tapetsera redan ikväll och när det är klart så är det bara möblerna kvar!
Jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt bra!

Nu är Fella klar i duschen vilket betyder att jag ska gå nu,
så heippppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0