för ovanlighetens skull

så är jag helt ensam med mamma.
För er som undrar så ska jag sova själv inatt vilket är första gången på flera månader.
Det känns tomt, kallt och ensamt att varken vara med Ludde eller Fella.
Samtidigt ska det bli skönt att inte dela med sig av min säng, att kunna ligga raklång som ett kors, hur man vill hela natten. Planen är att gå och lägga sig tidigt ikväll så jag är världens piggaste imorgon i skolan...

Från det ena till det andra så tänkte jag upplysa er om att jag kanske inte kan garantera ett eller flera inlägg per dag numera, jag har plugg att plugga, pojkvän att mysa med och vänner att underhålla så ibland räcker inte tiden till helt enkelt.
Men. Nu vill jag inte att ni ska ge upp hoppet, fortsätt att gå in här lite då och då så ska ni se att det uppdaterar sig med jämna mellanrum.


tänk er att bara kunna dra på sig short och en t-shirt för att sen dra ner på stan och köpa glass istället för att ta på sig en klumpig vinterjacka för att gå till skolan!
med andra ord, jag vill ha sommarlov igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0