det här blir en riktigt mysig fredag

ÄNTLIGEN SLUT PÅ SKOLVECKAN!
nu återstår bara några stycken tills jag och fella tar vårat pick och pack o reser till Gran Canaria!
Ännu närmre är det till Fellas födelsedag!

I nuläget sitter jag i mitt nystädade rum med datorn i knät. Mamma och Magnus befinner sig ute i köket och håller på med maten, jag tror att det blir nachotallrik! Maja (hunden) springer runt överallt och ingenstans o ser lite sprallig ut! Och Dennis är som vanligt på sitt rum! Det är alltså fullt hus här hemma, snart blir det ännu en människa som dyker upp!
Nämligen min Ludde♥
Kvällens planer är att äta gott, kolla på idol och äta godis!
Precis så ska en fredagkväll vara tycker jag :)

Annars då? Jo ni, idag har jag haft mitt utvecklingssamtal som faktiskt gick förvånandsvärt bra! Jag trodde att närvaropappret skulle vara lite mer rött av sena ankomster och liknande, men icke!
Jag har också varit uppe hos mormor och morfar och städat, pengarna gav jag direkt till mamma eftersom att jag är skyldig henne för biljetten till KENT!
Nehe, nu ropas det för fullt från köket att jag ska komma och hjälpa till!
slå klackarna i taket eller mys järnet, beror ju på vad era planer består av!
heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0