dags att ta tag i livet

Jag har bestämt mig, nästa vecka ska jag börja träna på gym!
Ni som läser och som också tränar, vart tränar ni? vilket gym rekommenderar ni?
snälla, kommentera och hjälp mig

Jag har märkt på mig själv att jag alltid är trött, och känner mig bitter. Först visste jag inte varför, men mitt snille till pojkvän kom på att det antagligen är för att jag är så van att träna minst fyra gånger i veckan (handbollen), men nu har jag inte tränat på hur länge som helst. Jag bara längtar efter att komma igång igen!
Att gå ut och springa är ju liksom inte heller så roligt nu när det är mörkt och kallt ute hela tiden.
Nej, nu jädrar säger jag bara


helt sjukt vad jag saknar handbollen
och johanna, vi måste ses någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0