bajsklutt

hej alla fans! förlåt för dålig uppdatering, men igår låg jag nästan hela kvällen efter skolan! Mådde/mår alltså inte så bra! Ena stunden fryser jag och just nu ligger jag och svettas... bokstavligt talat!
Jag var hemma från skolan idag, ganska tråkigt, vad gör man när man är sjuk liksom?
Ludde kom iallafall hit en stund, vilket räddade min dag. Vi kollade på film och jag halvsov lite då och då.
När han åkte hem så kollade jag på One Tree Hill men i pausen tänkte jag bara "vila" lite, detta ledde till att jag sov i nästan tre timmar istället!
oj så det kan gå

Jag blir hemma imorgon också, så jag har bett Dennis att bränna ut lite filmer åt mig så jag har något att göra!
snäll som han är (ibland, ganska sällan) så gjorde han det, taaack sååååå mycket!
Jag hatar att vara sjuk, jag har ont i hela kroppen och i knoppen, jag har inga krafter kvar i musklerna, det orkade inte ens öppna kaviargrejen och ta kaviar på min macka!?!?
jag kallsvettas hela tiden och så har jag tråkigt! Det tråkigaste av allt var att jag skulle börja träna den här veckan! Jag hade verkligen bestämt mig för att pallra mig ner till Friskis och Svettis och köpa att gymkort med FACC och sen sätta igång!
Min kropp skriker efter träning!
Jaja, jag får helt enkelt vänta tills jag har blivit frisk, och då ska jag bannemig träna så jag blöder näsblod!
(okej, lite överdrivet.. men jag ska träna hårt! Riktigt Hårt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0