6 år sedan det ofattbara hände




Vad hade min kusin Carro gjort för att få beskedet om cancer?
Inte ett skit! så allt religiöst snack om att gud finns kan dom ju stoppa upp i hans arsle.
Hon blev bara 14 år, min kusin hade hela sitt liv framför sig, hon kämpade på i 3 år mot sin sjukdom, men till sist blev hon så fruktansvärt sjuk att den besegrade henne. Hade Carro levt idag så vet jag att hon hade varit framgångsrik i vad hon än höll på med, jag vet att hon hade lyckats, kanske med handbollen eller med någonting annat som hon hade brunnit för. Om inte cancern hade förstört hennes liv så hade hon varit 20 år idag, fortfarande ung.

Jag saknar dig Carro, det går inte en enda dag som du inte finns i mitt huvud, men jag vet att du har det bra nu, för det har jag drömt om! Ta hand om pappa också, det kanske inte är så lätt men jag tror du vet hur man ska handskas med honom!
Jag älskar dig, min kämpe!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin text :)

2009-11-25 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0