2 månader med Ludde igår♥

Igår var jag med mamma och satte ljus på Carros och pappas gravar, direkt efter så åkte jag till Sundbyholms slott med Ludde och hans familj, där fikade vi och hade allmänt trevligt.
Sen åkte vi hem till mig och var här i några timmar, runt klockan fem gick vi mot Martin där dom började måla sig för fullt medans jag låg i hans soffa och kollade på Polisskolan, så sjukt bra film det där!

Senare skulle vi på Maskerad i Balsta musikslott, jag och Fella var vampyrer och grabbarna var Hulken.
Kvällen blev väl helt okej, men avslutades sämre.

Idag ska jag vara med Ludde, vi får väl se vad vi hittar på.
Måste iallafall plugga matte och svenska.
usch

Hoppas ni får en trevlig dag, för det ska iallafall jag ha
pusshej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0