värdelöst?

Halo!
Idag träffade jag Alice och Ludde på stan, så vi gick runt ett tag.. och lagom tills att Alice skulle ta bussen hem så kom Fischer och gjorde oss sällskap! då gick vi till kebabhuset och åt eftersom att jag var hungrig! Sen kom Sippe och gjorde oss sällskap ett tag.. Efter kebabhuset så åkte jag och fischer hem till mig för att plugga lite! Vi hann knappt plugga förränn mamma kom hem, då skjutsade vi hem min lilla fisk och sedan drog vi vidare mot Ica Maxi! Något som gör mig på bra humör är när man är kvällssugen på något, sen öppnar man kylskåpet och det är fullt med mat och det bara är att välja vad man vill ha!
Haha, jag har tänkt på en sak.. Det känns som att ingen läser min blogg.. Så ni som läser skulle gärna få kommentera era namn så jag ser hur många det är egentligen! För om ingen läser så är ju all tid framför bloggen helt onödig!
Kommentera namn tack!
Nehe, nu känner jag att det är dags för lite rena lakan i sängen, dammsugning på golvet och rengöring på kroppen! (alltså dusch)
Ciao alla fans!

Fantastic Four! <3

Kommentarer
Postat av: r

rebecca alun :D

2009-05-04 @ 21:08:38
Postat av: r

rebecca alun :D

2009-05-04 @ 21:09:12
Postat av: Em

Emspemns

2009-05-04 @ 21:43:12
URL: http://thosesummerdays.devote.se
Postat av: ludii

ludii

2009-05-05 @ 16:00:44
URL: http://luddii.blogspot.se
Postat av: fisk

ingen vill läsa din blogg stumpan ;D

2009-05-05 @ 16:00:50
Postat av: hurmångalinuskännerdu?

Jag heter Linus, Hej, vad heter du?

2009-05-05 @ 20:23:15
Postat av: hurmångalinuskännerdu

jag heter linus, hej, vad heter du?

Jag heter Linus iallafall, du behöver inte säga ditt namn om du inte villllllll



ahhmendurå!?

2009-05-05 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0