stolpe ut

Idag har min dag varit lite sisådär! Känns som att jag har haft lite otur hela dagen!
Lite som stolpe ut istället för stolpe in!
Jag har absolut inga planer inför helgen! Känns jätte konstigt.. Jag som alltid är så uppbokad! Men på lördag kl 10-14.00 så har vi handbollsavslutning.. Jippi!
Idag har jag också suttit och tänkt lite på vad jag vill göra i framtiden? Vad jag vill jobba med osv.. Jag kom också fram till att jag inte har någon aning! Förut ville jag bli lite allt möjligt såsom frisör, brandman, polis, dagisfröken, öppna eget café osv..
Det känns faktiskt lite läskigt att inte ha någonting som man vill bli medans andra har värsta planerna inför sin framtid!
Yeye, jag tar åren som dom kommer helt enkelt!
Nu ska jag bre några mackor och titta på Hjälp jag är med i en Japansk tv-show!
Ha det bra alla fans ♥


Kommentarer
Postat av: emsss

cissi, det är inte alltse många som vet vad dom vill bli! :D du har flera år kvar och välja! <3

2009-05-14 @ 20:57:00
URL: http://thosesummerdays.devote.se
Postat av: Emma Ahlenius

jag vet vad du ska göra... bo med mig och vi ska ha ett eget fik:D som vi sa för ett år sen hehe nemen du kommer komma på vad du vill göra.<3

2009-05-15 @ 17:36:13
URL: http://muminklamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0