sol sol sol!

Vädret idag är näst intill sommarväder! Gud vad glad man blir bara för att solen äntligen har fått för sig att titta fram!
Fick däremot reda på en hemsk sak idag! En kille på Engelskaskolan hade lekt vid nån grusgrop.. sen hade allt grus fallit över honom och han hade kvävts ihjäl! Jag tycker så grymt synd om honom och om hans familj o vänner!
finns här för dig A♥
Efter skolan idag så cyklade jag ner på stan för att hämta min jacka av ludde! sedan cyklade jag hem igen, när jag väl kom hem så satte jag mig med spotify ute på balkongen och solade!
Mums, underbart!
föresten, vad tycker ni om min nya banner? :)
heeeejs!♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur såg den förra ut ? (A) :D

2009-05-25 @ 19:35:33
Postat av: luddi

*

2009-05-25 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0