sköna björsund

klockan 15.27 tog jag bussen ut till sköna björsund! När jag kom fram tog jag och alice fram kuddar och musik för att sedan gå ut o lägga oss på studsmattan ett tag, men det slutade med att vi hoppade på den! första hoppet i år, och jag hade faktiskt glömt hur jobbigt det är att hoppa.. Det måste bara vara bra träning! 
Nu sitter vi och kollar runt lite på youtube, dels på Niklas the nerd och på bestefar og jeg..  hahaha!
Snart blir det mat för hela slanten, tror att det blir tigerräkor och tonfiskfilé, vilket är helt nytt för mig så det ska bli ganska spännande! Nog pratat om det,  här har ni bestefar og jeg, ni borde kolla för den här är riktigt rolig!

http://www.youtube.com/watch?hl=sv&v=4YFmCAdhdNQ&gl=SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0