ritch ratch filli bom bom bom

Nu ska jag snart hoppa in i duschen.. men jag tänkte vara generös att bjuda på ett inlägg först!
Kvällen igår blev väldigt rolig! Först var det mingpalace där man knappt kunde äta eftersom att man satt och skrattade precis heeela tiden! Andra människor satt och blängde på oss också vilket gjorde saken ännu roligare!
Ritch ratch filli bom bom bom!
Därefter åkte vi hem till Ellen och sjöng singstar och spelade spel och så, Simon och Gustav kom och gjorde oss sällskap också.. När klockan var runt 3 halv 4 så drog killarna och vi kollade på Ice Age! Helt sjukt va bra den filmen är egentligen! Man skrattar ju hela tiden! Efter filmen var det mys med fella på lilla madrassen som gällde! Jag sov iallafall grymt bra!

Idag fick jag en jätte god frukost! Först pannkaka, men eftersom att vi inte blev mätta på det så ställde sig Ellen och gjorde våfflor åt oss! Tack sötis..
Sedan drog alla och till slut var det bara jag och Fella kvar med Ellen, så vi stack till bussen. Fella hoppade av hos sig medans jag fortsatte hem till mig, och nu ska jag äntligen få duscha!
Skriver mer senare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0