min andra familj är ju bara för bra!

Har inte Alice världens sötaste, snällaste och bästa föräldrar? Anders och Ewa har fått för sig att bjuda mig på SM-finalen på lördag! Varför undrade jag.. För att Alice har bott så mycket hos mig sa dom! What? Jag har väl bott precis lika mycket hos dom? jag försökte kämpa emot ett tag! Men när det inte gick att övertyga gav jag med mig! Egentligen kunde inte det här ha passat bättre eftersom att jag nästan är pank! Men min mamma hade ju iallafall kunnat betala! Men yeye.. Jag tycker om er familjen Lindkvist! ♥


Måste bara säga att jag har börjat tycka om Gubbrock! Min pappa lyssnade alltid på det, och jag har alltid hatat det! Men idag när jag lyssnade på t.ex Bruce Springsteen (pappas idol) och John Fogerty så har jag ändrat uppfattning helt!
Dom är ju grymma!

Kommentarer
Postat av: Linus

John Fogerty är grym!

2009-05-07 @ 10:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0