livet leker just nu

Dagen började med en lätt försovning.. gick sedan upp för att fixa mig lite, hade faktiskt tänkt att skippa sminket idag eftersom att jag skulle spendera hela dagen utomhus! Men när jag tittade ut imorse så ångrade jag mig genast!
Efter skolan åkte jag och Emma ner till stan, hon skulle köpa bikini! Därefter var det bara att åka direkt hem till Emma för att plugga.. Det blev dessvärre inte så jätte mycket plugg för min del då vi kollade på Göta Kanal 2 och gamla Idol-avsnitt istället! Men jag klarar förhoppningsvis provet imorgon iallafall.
Påtal om imorgon, så har jag sovmorgon till kl. 11.45! Det känns verkligen jätte skönt! blir nog att gå upp runt klockan nio för att finslipa allting inför provet och hinna äta lunch innan jag sticker iväg!
Imorgon slutar jag 15.15 så det blir lika stressigt som i tisdags eftersom att min träning börjar 17.00. Tur att vi har hemkunskap sista lektionen så man har maten avklarad inför träningen!
Jag om nån, kan verkligen inte träna på tom mage!
Jag kan inte gå runt på tom mage över huvudtaget!
Med andra ord.. Jag älskar mat!
Påtal om mat så ropar mamma precis att det är mat!
Ha det bra, ciiaaaoo!♥


Någon tycker om F.A.J.B!
Någon är jag!
Älskar dig hun <3

Kommentarer
Postat av: fellllllla

så jävla söt! JAG ÄLSKAR DIG GRYMT MYCKET<3

2009-05-27 @ 20:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0