jag trodde kärlek som din, var lätt att fånga nu

Vad ska man säga om dagen? Började med Beep-test, inga kommentarer säger jag bara! haha..
Därefter Svenska, chill!
Sen var sista lektionen matte! Då fick jag reda på att jag hade fått VG på nationella proven! Jippi! Det här betyder att jag inte har ett enda matteprov kvar nu i nian, och att min slutbetyg i matte blir VG! Jag är så fantastiskt glad över mitt betyg! Jag har alltid haft svårt i matte.. I åttan fick jag kompletera nästan varje prov.. hehe :)
Nu kom jag precis hem, så jag sitter här och väntar på att Emelie ska ringa och säga att hon har slutat! Saknar verkligen dig Emss! Träffas ju nästan aldrig längre, men vi har very very much att snacka om!
När Emelie har ringt ska jag ta mig ner på stan, sen ska vi gå och fika med Fischer och Alice!
Vi får se om jag kanske hittar min avslutningsklänning idag! Det skulle kännas bra!
Nehe, nu ska jag ringa mamma och berätta om den fantastiska nyheten!
Ha en bra dag, bloggar senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0