iskallt

I torsdags var det som sagt valborg.. först åkte johanna, jag och alice hem till Emelie för att äta.. Några timmar senare kom Johannas mamma och skjutsade ut oss till Sundbyholm där hela gangsterligan var! Där var vi hela kvällen.. Minnet därifrån hoppar som sagt lite, men kul hade jag! Runt klockan 2 på natten cyklade jag, Sippe, Alice och Ludde hem till Sippe för att sova. Det var väldigt skönt med tanke på att mina fötter var isbitar!
Igår (fredag) åkte jag och Alice hem till henne och solade på hennes studsmatta heeela dagen! Jätte skönt var det. Sen kom Mie&Co så då gick vi ner till sjön för att ta första doppet! Jag var i först.. Allt för att få det avklarat! Sjukt kallt var det iallafall. Därefter började vi med maten, grillning för hela slanten! Gott som satan! Efter det kollade några av oss på Humorgalan, och dom andra spelade Buzz! Sen sov vi typ..
Idag vet jag inte vad som händer riktigt, ska iallafall vara med Alice, men vad vi ska göra eller vart vi ska vara har jag ingen aning om!
Imorgon klockan halv 12 åker jag till Göteborg och hejar på GUIF! SKIT KUL SKA DET BLI! :D








Fan vad kul jag hade! Tack för en riktigt rolig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0