inte alls långt kvar nu

Min dag har faktiskt varit riktigt skön! Har pluggat en hel del.. eller nej där ljög jag! jag har pluggat lite, och chillat mycket!
Jag har också hunnit funderat på hur lite tid det är kvar i skolan nu! Det är den här veckan.. nästa vecka har vi ingenting förutom cabarré och shit, och på tisdan efter det är de är vi fria från väckarklockorna! För då kära vänner är det sommarlov!
Påtal om sommarlov.. Hela juni-månad är helt uppbokad för mig!
9 juni-skolavslutning
13-16 juni- eken cup
19-21 juni- midsommarfirande i Julita med släkten!
22-27 juni- Peace And Love festivalen! 
28 juni- sooooooooooova!
Den här veckan är det mycket plugg.. Men det är också den sista veckan med plugg, så det faktiskt värt hur många prov och skoluppgifter som helst! Tills på tisdag ska grupparbetet i SOn vara klart! På torsdag har jag Kemiprov och tyska inlämning på en filmrecension!
SEN ÄR DET SÅ JÄVLA SLUT MED STÅLFORSSKOLAN! :D
Sorgligt men sant 9c!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0