I´m in love, with a fairytale!

Min lördagskväll har bestått av god mat på Spicy Hot med två av mina bästa vänner. Alice och Ludde, tycker om er två! Sedan blev det bio, änglar och demoner! Filmen fick 4/5 toasters av mig! Den var faktiskt väldigt spännande och bra när man väl kom in i den!
Nu kom jag precis hem till att se vilket land som vann Eurovision Song Contest. Riktigt kul att det blev Norge, för jag tyckte verkligen om den låten! Det som är så imponerande är ju faktiskt att sångaren har skrivit låten själv också!
Imorgon ska jag sova sjuuukt länge! För det har jag inte gjort på jätte länge, så det har jag förtjänat! Sedan ska jag och mamma hjälpas åt med bombnedslaget i våran gemensamma garderob... Får se hur många säckar med kläder det kommer bli!
Nu till en liten tanke jag fick när vi halvlåg i Centrums sköna stolar medans vi kollade på Änglar och Demoner...
En stor del av världen styrs egentligen av Gud. Det jag menar är att i vissa länder så är Religionen deras demokrati, vilket jag tycker är helt sjukt och ofattbart! Vem tror egentligen på Gud? Att det finns en gubbe med vitt skägg där uppe i himlen? Välkommen till verkligheten isåfall... Det finns ju faktiskt vetenskapliga bevis på att människan inte härstammar från Eva och Adam utan från Apmänniskan!
Kort sagt, Gud är den osäkraste källan som nånsin kommer finnas på våran planet.
Nehe, nu är det faktiskt sovdags för en trött människa som jag!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0