I´ll be your crying shoulder

Sådär ja, nu har jag ätit och duschat.. dock inte pluggat som jag borde ha gjort! Men det kan jag göra på typ söndag. Usch vad jag inte tycker om skolan! Tur att det inte alls är långt kvar till sommarlovet!
Snart ska jag börja fixa iordning mig inför kvällen! Jag, Louise och Måns (kanske Emelie?) Ska vara duktiga att cykla ut ända till Ostra! Vi är fan bra!
Imorgon ska jag och mammsen till tunapark och leta klänning åt mig! Innan det ska jag träffa fella och handla presenter åt Ellen och Emma! Senare på kvällen ska jag till Mingpalace och käka, och därefter tjejkväll hos Ellen!
Det låter inte så pjåkigt va?
Nej! det tycker inte jag heller! fnisss
Nu ska jag borsta tänderna, jag vet! lite sent.. Men bättre sent än aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0