framtiden likxx

Tjaaa allihopa!
Sitter här i mitt rum och kollar på Rädda Mammorna kampanjen på tv4. Jag har också kommit på vad jag vill jobba med.. Eller vad jag kan tänka mig att jobba med, denna gång är det inte brandman eller frisör! Nix, den här gången vill jag hjälpa andra människor.. som till exempel jobba för röda korset och åka ner till Afrika och hjälpa människorna där!
Eller bli barnmorska och åka dit och hjälpa dom att föda.. Det var också ett stort problem där nere tydligen...
Vad tror ni om det? Jag tycker iallafall att jag skulle vara snällast i världen!
Jag skulle också kunna somna med ett léende på läpparna varje kväll.
ciiaaoo♥


dagens puss delas ut till felicia
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0