vi hade iallafall tur med vädret! eller?

Hejsan!
Är grymt trött efter helgen som har varit! Var ju på Ekencup i Stockholm!
Skitkul har det varit!
Observera skit.. för skitigt var det vill jag lova! Vi spelade på gräsplaner.. och eftersom det regnade hela helgen så blev planerna till lerpölar och värsta gyttjebaden!
Skitkul faktiskt!
Jag orkar inte gå in på detaljer om helgen.. men jag har haft det jätte roligt!
En höjdpunkt var när vi gick i spökhuset på gröna lund!
När ett spöke kommer fram mot oss (vi gick i led) så splittrades hela ledet pga att Carro blev så rädd att hon drog bak mig in i ett hörn! Sofie står alltså i mitten av ledet och plötsligt står hon helt själv..
Hon tänker inte, utan är så rädd att hon måste krama någon och skydda sig från "spöket".
Så hon blundar och kastar sig mot närmsta människa som olyckligtvist råkar vara spöket!
HAHAHAHAHAHA. så sjukt kul!
Själv skulle jag ha kissat på mig av rädsla! haha.

Ikväll ska jag ta det så lugnt som jag bara kan! För det behöver jag. Jag ska ta en varmdusch, äta jordgubbar och kolla på filmen; vi hade iallafall tur med vädret med mamma.
Den närmsta veckan är fullspäckad av saker jag ska göra! men mer om det imorgon!
Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0