varför inte bara vara nöjd?

Denna måndag visade sig bli en väldigt bra sådan.
Skolan började halv 10 med idrott.. Efter den så fick vi så gott som gå hem! Då gick jag Elin och Evange ner på stan för att kika lite och bara umgås.. Det inhandlades en del grejer faktiskt!
klockan 2 ringde Emelie, så då lämnade jag mina vänner och gick mot stadsparken! Emelie hade med sig filt så på den låg vi och solade och pratade ett bra tag.. Till sist kom också Fischer och vi fortsatte samtalen!
älskar er tjejer!
Efter stadsparken gick vi hem till Emelie och åt lite.. sen var jag och Fischer tvungna att åka buss mot Torsharg för fysträning. Det gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra eftersom att jag inte hade någon lust alls att träna i det underbara vädret! Därefter åkte jag bussen hem med Becca och Agnes!
Vill ni veta vad jag har tänkt på?
Att vad det än är för väder så klagar vi alltid! När det är regn så klagar vi.. när det är sol så klagar vi på att det är för varmt.. är det snö så är det för kallt osv.. Varför kan vi inte bara leva och vara glada över det vi får? Jag menar.. Varför haka upp sig på något som vi inte kan styra över eller ändra?
Yeye, här har ni en bild på det jag shoppade idag!

vit Body från Gina Tricot- 129 kronor
beige kjol från Gina Tricot- 199 kronor
randig tunika från Gina Tricot- 149 kronor

Bodyn och kjolen hade jag tänkt att ha på Studenten! Vad tror ni om det?
Strumpbyxor under om det regnar såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0