spyflugorna

Hej allihopa!
Igår kväll kom Mia och Fella hem till mig, vi fixade oss lite och sedan cyklade vi ner på stan. Där hände det ärligt talat inte så jätte mycket, Fella åt två cheeseburgare och sedan inhandlades det godis! Sen kollade vi ju lite på fotbollsmatchen på strömsholmen, blev uppraggade av fyllegubbar och sedan cyklade vi hem igen! Då bestämde vi att vi skulle åka hem till Fella och sova där och så. Mucho roligt hade vi faktiskt! Dels så färgade vi håret på f och så lekte vi med Alva (hennes hund).
Nu till en rolig händelse!!!
Inatt, klockan var kanske halv ett eller något så bestämde vi att vi skulle ha picknik på fellas rum! Vi tog upp jordgubbar, pucko, choklad och vattenmelon. Det vi inte visste var att melonen var en vecka gammal! Mia hade tur som inte åt av melonen då jag vaknade klockan sju imorse för att jag inte mådde särskilt bra!
Då sprang jag till toaletten och gissa vad?
Jag spydde.
Fella hörde mig såklart och var på väg att ge en hjälpande hand.. men när hon hörde mig så fick hon kväljningar och gick ner istället. Hon satte sig då vid sin hund som låg i hennes mammas och låtsaspappas rum. Där mådde hon inte heller bra, så hon spydde ner deras golv! hahaha, stackars hennes mamma som var tvungen att torka upp det.
När hon väl kommer upp igen så säger hon;
- Cissi vad gör du? :O
- Jag spydde..
- Jag också! jag spydde för att du spydde!
Efter våran lilla dialog så försökte vi sova igen.. Fella lyckades verkligen inte då hon sprang ner två gånger till för att spy!
Lilla gumman, det var nog inte bara för att jag spydde som du spydde!
Våran teori är att melonen hade jäst i våra magar och vi var tvungna att få ur skiten!
Nu mår vi iallafall bra båda två!
Idag har vi varit så grymt sega.. vi har kollat på hitta nemo, eller rättare sagt sovit under tiden som hitta nemo var på!
Nu är jag hemma och ska snart börja fixa mig, Jag och Alice ska nämligen ner och kolla på Anna Ternheim ikväll klockan halv elva! Sedan ska hon sova hos mig.
Shit vad nice!!!
Nu ska jag lära mig lite Anna Ternheim låtar så att jag inte står där som ett fån ikväll!
ciiiiiiiaaaaooo♥
(bilder från gårdagen kommer när Mia har skickat dom till mig) :)

Kommentarer
Postat av: fellllllla

hahaha, klockrent!<33

2009-06-07 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0