chill

Jaha, nu ringde mamma och sa att jag mamma och dennis ska till Turkiet 22 Juli.
Kul kul... ville dock att Alice skulle hänka, men eftersom att mamma redan har bokat nu så får jag vara glad för det som blir! Nu kan den svenska sommaren bli hur den vill.. för jag får iallafall en veckas sol och bad. Inte helt fel!
Ska sätta igång med att packa, ska ju faktiskt på Eken Cup imorgon... men jag orkar verkligen inte!
Inatt ska jag nog sova hos Fischer! Ska bli riktigt nice, det var ju som sagt ett bra tag sedan!
Emelie, Fischer och Alice, jag saknar er!
Nehe... nu blir det dunka musik, packa och äta!
Träning klockan fem.
ciiiiiiiaaaaaaaaaoooooooo♥

Här är lite bilder från papas tapas med tjejerna från 9c och avslutningen.


fasen vad jag kommer sakna er! 9c♥



haha, hattarna var på! Iallafall på mig, Bea, louise och Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0