Sen en tid tillbaka- Melissa Horn

Träningen gick väl sisådär! Vi var sju stycken på den.. så det var ganska chill ändå!
Nu väntar jag på att Fella ska komma över så att vi kan gå över till Emma och sova över!
Imorgon är det en ganska tuff dag som väntar..
Min kusin Caroline Bengtsson skulle nämligen ha fyllt 20 år.. hon gick bort i cancer, hon blev bara 14.
Sånt gör att jag inte tror på Gud och liknande.. för han skulle väl aldrig vilja ta en oskyldig tjejs liv ifrån henne? Hon hade inte gjort något ont mot någon, nånsin! Däremot fick hon ta emot en jävla massa skit från andra människor!
Jag saknar dig iallafall Carro. Varje dag!
Imorgon är det också Kabarét som väntar! Jag längtar faktiskt.. därefter ska jag och Fella hitta på något tror jag, och på kvällen ska vi nog dra oss ner mot stan och kolla på RixFm-festival! Någon mer som ska dit?
Yeye.. nu ska jag dra på mig kläder och sen kila över till Emma!
heejjs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0