PEACE AND LOVE

Japp, idag är dagen här, dagen som jag och Emelie har väntat på i flera långa månader! Om två timmar kommer dom och hämtar mig, och sedan bär det av till Borlänge.. där väntar tält och BajaMaja oss i en hel vecka!
Hur kan man se fram emot det egentligen?
Idag har jag hämtat biljetten som mamma skrev ut åt mig på hennes jobb. Dvs att jag har varit nere en tripp på stan. Jag har också packat klart.. Det enda som är kvar nu är att vänta!
guuud.. tiden går så sakta när man vill att den ska gå fort!
Nehe, nu ska jag fråga några människor om jag får låna en brassestol.
Vi hade tydligen ingen!
Om ni vill något så finns jag såklart på mobilen..
0735029889

JAG SKA HA SÅ JÄVLA KUL!
ciiiiiiiiaaaaaaaaoooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0