måste lära mig att leva med det

Jag var i skolan i en och en halv timme kanske.. det enda jag gjorde var att rensa och städa mitt skåp! och springa runt med Fella! Ögonen blev lite tårögda när jag lämnade in mina böcker till alla lärare.. men så är det! Snart är det slut, och det finns ingenting man kan göra åt det.
Cissi, lär dig att leva med det bara!
okej!
haha här sitter jag och pratar med mig själv, eller snarare förbereder mig mentalt!
På tisdag får det bli vattenfast mascara! Annars kommer jag att se ut som ett emo efter avslutningen, och det vill jag verkligen inte!
Nu sitter jag och längtar efter bra väder och Eken Cup. Det ska bli så sjukt kul! Det var så längesen det bara var vi 93or som gjorde något tillsammans! Jag saknar det faktiskt väldigt mycket.. En gång hade vi faktiskt den bästa sammanhållningen man bara kan drömma om. Nu är den som bortblåst, och det är bara för att vi aldrig får träna ensamma.. vi är alltid med 94orna, U-laget eller något annat!
slut med det nu tycker jag!
Eken Cup kommer iallafall bli väldigt kul! Hoppas på fint väder bara..
13-16 kommer jag befinna mig i stockholm med mitt lag!
Jag älskar er Göksten f-93




Nu sitter jag och väntar på att Alice ska ringa och säga att hon har slutat vilket hon borde göra snart.
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men vi lär ju chilla här innan vi åker och tränar!
ciiiaaaoo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0