magiskt

Igår somnade jag klockan halv sju på kvällen. Kan ni fatta?
Jag har sommarlov och går och lägger mig så tidigt. Det har aldrig hänt tidigare, men nu kanske ni förstår hur mycket det tar på krafterna att vara på festival en hel vecka. Man dricker varje kväll. Är uppe sjukt sent och sover bara i några timmar. Man sover inte alls bra eftersom att man tältar och vaknar runt sju, åtta varje morgon för att det är 700 grader i tältet.
Men framför allt har det varit sjukt kul och jag har sett många bra artister!
Håkan Hellström
Lars Winnerbäck
Milow
Promoe
Erik Hassle
Maria Mena
Anna Ternheim
Adam Heldring
Governor Andy
Hoffmaestro
Har säkert glömt några!
Några dagar åkte vi och badade i en kall sjö där vi också tvättade oss. Vi orkade inte slösa 40 kronor på att duscha i kallvatten.. så jag tvättade mig i en sjö två gånger på en vecka!
Jag vet inte ens om jag kan försöka förklara hur kul jag har haft. Så därför får ni uppleva detta själva, kanske med mig nästa år?
Tack alla som var med den här veckan och gjorde den hur kul som helst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0