let the rain fall down, and wake my dreams

Förlåt allihopa! Men.. Vädret halo?
Jag vet att jag skrev i det förra inlägget att man inte skulle klaga. Men det finns ju faktiskt undantag!
Hur kan det gå från strålande sol till på bara en natt? Klimatet spökar för oss...
Yeye, idag hade jag det absolut sista viktiga i skolan!
So arbetet är redovisat, och min tekniklåda i slöjden är klar! Dvs att jag har kirrat ett till VG.. denna gång i träslöjd! Jag som knappt kan såga...
Efter skolan cyklade jag, Fella, Nattis och Emma ner till pastahuset för att käka lite.. Därefter åkte Emma hem medans jag Fella och Nattis cyklade vidare mot Cykelcenter. Jag var nämligen tvungen att lämna in min cykel för att bakhjulet var helt skelt! Nästan alla ekrar var av och sådär!
Sen cyklade jag och Fella hem till mig och Nattis hem till sig. Jag och Fella la oss direkt i min säng och började prata! Sen kom den fantastiska idén upp i mitt huvud att vi skulle kolla på Hitta Nemo, så det gjorde vi! Eller ja.. halva iallafall! Båda var så sjukt trötta att vi somnade efter en stund!
Nu har Fella åkt hem och jag sitter kvar.. ska snart käka makaroner och köttbullar och sedan duscha! Ikväll är det Desperate Housewives också! eller? Var det kanske säsongsavslutning förra veckan?
Hej jag har koll, vi hörs!

Denna stol var ett skäl till mitt VG i träslöjd.. hehe! lite sne men iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0