hej!

Igår kväll hängde jag på stan med Alice. Vi kollade på Adam Heldring och Anna Ternheim. Mycket bra faktiskt! Därefter cyklade vi hem till mig för att sova. Efter mycket prat i sängarna så somnade vi.. och efter alldeles för lite sömn så väckte Alice mig.. vi åt frukost tillsammans och sen gick hon till skolan! Då hoppade jag in i duschen och sedan bakade jag kladdkaka. (hade glömt bort att jag skulle ta med mig kladdkaka till klassens dag) Därefter gjorde jag mig lite fin till niornas avslutningslunch och sen cyklade jag iväg till skolan!
Väl i skolan så kollade vi på en film från sjuan på oss.. Vi hade ett grupparbete då som hette ön! Jätte kul att se hur förändrade alla var! Helt sjukt vad mycket som har hänt med oss efter tre år.
Sedan var det dags för avslutningslunchen.. dom otroligt generösa mattanterna bjöd oss på en varsin macka, potatissallad och skinka.
Vad fick ni på eran avslutningsmiddag?
Jag hade trevligt sällskap och Louise höll ett vackert tal! hihi.
Efter skolan cyklade jag med Nattis, Fella, Emma och Mia till tunapark.. idag inhandlades det strumpbyxor från Lindex och skor från skopunkten.
Nu har jag precis städat mitt rum och dammsugit hela lägenheten! Ibland vill man ju bara vara lite duktig och visa mamma att man inte är så slö som hon alltid klagar om!
Nu är jag på gång att byta om till jeans och sedan cykla iväg till djurgårdsparken för att umgås med klassen hela kvällen! Hoppas att det blir kul.. men det är jag säker på!
ciiiiiiaaaaaaaoooooooo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0