för tro det eller ej

Idag har det faktiskt varit jätte bra väder om man jämför med alla andra dagar!
Därför åkte jag till Vilsta med Linus, Ludde och Sippe.. efter ett tag kom Fabbe, Måns, Emelie och Johanna också! Där spelade vi fotboll och solade.. riktigt chill!
Därefter åkte jag med de tre förstnämnda grabbarna till Eriksson och käkade!
När vi väl va nere på stan så tog jag mig i kragen och gick till Tre butiken.. min mobil är ju helt sär i huvudet så den uppgraderades! Den blev inte mycket bättre efter vill jag lova!
Runt klockan fem åkte jag med Peace and Love gänget till ÖB och där inhandlades det grejer som våtservetter, konserver och plasttallrikar! Jag förstår inte hur jag kommer att överleva veckan på konservmat! Men men.. om man vill ha kul en vecka så får man väl lida lite också! hehe
Sedan bjöds det på spaghetti och korv hemma hos Emelies pappa, så självklart hängde man ju med dit för att äta! Becca och Emelie skjutsade hem mig efteråt och då var det bara att gå över till mormor och morfar och städa deras lägenhet, denna gång är dom i Norge.. Inte så värst kul att städa, men som sagt så får jag ju belöning för det! och pengar är ingenting jag kommer ha gott om nästa månad.
Nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska hitta på! Kanske ringa någon? Eller bara ta det lugnt. Klockan är ju faktiskt 22.15 så kanske att jag inte orkar göra något mer idag! Har ju faktiskt haft fullt upp hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0