fellas place

Tjulululu!
Sitter i Fellas säng och tuggar på Toffifee.. hur gammal den är vet vi inte riktigt, men vi får ju hoppas att den inte är så gammal som melonen var.. har verkligen inte lust att spy igen!

Idag har jag chillat, tränat.. och nu på kvällen har jag och Fella ätit på Max.. ovanligt? haha nix!
Där satt vi och diskuterade vem vi skulle sova hos. Hon ville sova hos mig och jag hos henne! Men det slutade med att jag vann diskussionen och nu sitter vi här i hennes fina ostädade rum! Grymt ju!
Snart ska vi nog kolla på Hitta Nemo.. jag undrar nästan hur många gånger jag har sett på den filmen de senaste veckorna! Minst 77 gånger.. varav 76 gånger med Felicia!

Ha en fin kväll.
ciiiiiiiaaaaaoooooooo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0